Salvia renar och nya grenar växer ut!


Renar mitt hem med salvia. När det har varit oroliga själar på besök då renar jag.
Män har en väldig benägenhet att dra med sig saker och jag kände trycket i luften hemma hopade sig.
Det har varit lugnt hemma sedan T flyttade men nu kom den åter en sväng.
Vägrar ha trycket i väggarna lika mycket som jag vägrar patetiska fega veliga gösar som fjällar av sig hemma hos mig.
Ja jag är kucklig ja jag vet saker innan det inträffar och ja jag är född häxa.

Naken och omfamnar mässing och salvia i nystädat hem. Samlar ny energi och vet att jag gör gott nog.
Vet att jag är värd mycket. Vet att jag är ensam även om jag är tillsammans med någon.
Det är mycket jag vet och mina krav är höga därför faller löven även från ”mitt träd”.
Nya grenar växer sakta ut men det tar mer tid ju mer och fler jag möter efter min väg som inte är mottaglig för min kärlek min värme och mitt hem.
Men nya grenar kommer att växa ut.

Populära inlägg