Spontan-ryck drog ut på krogen!

 
Jag drog till stan igår kväll på vinst och förlust. Jag kallar det för miljöträning. 

Beställde mig en öl det ända jag köpte på hela kvällen och surrade en timme med en dam som hade mycket på hjärtat. Bland annat så hade hennes ex skaffat en kvinna som var minst 20 år yngre än honom. Jag kunde inte annat än skratta och inse att det går runt runt runt med dessa kriser som de kallar det för. Sen får de en käftsmäll när deras unga brudar får en kris och inser att ” gubbar” är tråkiga filurer.

Den slank ner sakta sakta mättande är ju en Guinness men såååå god.
Efter ett tag kom överraskande J och då blev det många fler goda öl och trevliga samtal. En helkväll helt enkelt. Min trista gråvardag blev lite annorlunda och det uppskattar jag. Dessutom är jag ju inte van att bli bjuden och att någon bryr sig om att jag kom hem säkert det uppskattade jag också. Det finns fina män trots allt.

Fotade J’s maträtt jag var för mätt för käk men alltid kul med ett litet ” skepp” på en tallrik:)
// Jag kom hem 02.30 inte van att vara vaken så länge men det märkte jag knappt av för det var som trevligt och spontant och det gillar ju jag som ni vet.

Tack J för en fin kväll igår!






Populära inlägg