En fyndardag i värmen!


Glad att ringarna gick på mig idag:) Mindre svullen.





Min lunch på stan vatten och strips i värmen.Saltsuget tog över!



Råkade titta in på Erikshjälpen och Röda korset! 

Fyndade fyra korta längder tyvärr lite sköra på vissa ställen men 10kr st var de värda jag tänker sy något av dem. Större delarna är ok!

Riktigt härligt retro.

Varför vet jag det jo för tyget är i maxbredd och någon har varit noga.

Två andra snygga längder lite lite solblekt på ytterkanterna men det hör till på äldre gardiner. Ordentligt retro dessa med. 20kr

En jeansjacka nästan oanvänd från butik Zizzi för 50kr på Röda korset. 

Galgen 2kr

Klänningen är magisk absolut inte min storlek men hemsydd/handsydd och ett kvalitéts tyg. Blev förtjust i den och kläderna på Röda korset kostar ju inget knappt.

Tror det var damen som jag föll för. Och färgerna.

Väl sydd


En vacker etsning jag är svag för etsningar.





Fyra kaktustavlor som jag har svårt att skiljas ifrån... hm! Tänkte sälja dem vidare men fasiken de är så snygga.

Ni ser ju bedårande!


En cool magnet med ph lampan. 8kr




Glashänge 7kr

En snigel men ett ägg rymdes ej i hålet. Blir fin att ha ett blomskott i tex. 6kr

Vas troligt Dansk 15kr

” Hon har fått blommor i sitt hår.”

Retro katt finns stora och mindre denna kostade en guldpeng.

Min fjärde fingerljusstake! 25kr 



Cool scotte-mugg! 5kr







Splitt ny design vara för 10kr!

Fågelmatare:)

//

Köpte ej har inte plast men vackra är de!

Baksidan av ena katustavlan är rätt  retro cool!



Populära inlägg