Nu är mitt midsommar firande över!


Blommor till Malin:)



Bodil kunde minsann mysa trots fullt hus:)

Skön still... 

Jag fick påhälsning under bordet Yla tyckte jag skulle dela med mig...

Ja Lisa också...

Jag var ensam om en krans men Lisa och Nicklas fick låna den kort. Viktigt ju!

Nicklas tänkte ta tårtan för sig själv:) God var den minsann glad att jag gjorde den dagen innan.

Elsa fick dreggelskydd:) Go Elsa.

En gård innehåller väl kossor jag åt en rosa!

Bullterrier är tjuriga hundar och enveten! Full fokus på ostkrokar!

Ja det blev inte bättre väder tyvärr Lisa fick bli våran midsommarstång! 
Hoppas ni haft en fin midsommar nu kryper jag ner u der täcket med svullna fötter och leder. Jag hoppasjag vaknar bättre imorgon för idag var ingen bra dag.
( Förutom kreativitet trevliga vänner och min goda mat och tårta)





Populära inlägg