Cykeltur hit och dit!


Alltid tyckt att denna bilen är frän:) Idag visade de upp ett gäng bilar på birsta. 

Färgstark Dodge

Cyklade vidare till Haga och kollade in den lilla odlingen som finns att tillgå om en blir medlem och betalar 250-300kr om året samt sköter gräsklippning och sin egen lott med nummer. Det finns tydligen en ledig. Jag samtalade med en kvinna där och hon visade mig info och telenummer.



Placeringen är inte den bästa tänkbara på självs trädgården men idéen är ypperlig för en person som mig som inte har råd med hus och vill odla.

Kvinnanjag pratade med hade gjort fint på sin plätt med stol och bord.

Rullade vidare och premiär cyklade över bron och tillbaka bara för att känna hur det kändes. Mycket bättre än hemska Alnöbron.

Utsikten är lysande!


Bred fin gång och cykelbana och helt gratis. Har du bil kostar det 9kr varje gång om inte mer till och med.

Rullade vidare till Skönsberg och HK loppis där fyndade jag lite prylar. Väldigt bra priser jämfört med Myrorna och Erikshjälpen.



Rullade förbi Gärdetjärn och Sundsvalls globen fniss..

Väl hemma igen efter minst 2,5 mil på cykeln dök jag på att göra maten lätt fixat!




Populära inlägg