Renoverat dockskåpet


Regnrusk och jag bestämde mig för att renovera mitt dockskåp som jag fyndade för 75kr på loppis.

Badrummet gräs och orange.

Köket fick bli blått.

Golvet i vardagsrummet är upphittad plastfilm som jag återbrukar gratis.
Helheten när alla rum är renoverade.


En del tapeter som denna är design och nutid. Jag har beställt tapetprover.

Jag tycker om helheten.

Sovrummet fick gå i grönt. Berså på golvet som en snyggt målat trägålv tänker jag.















Golvet i köket är faktiskt presentpapper.  
Teakmöbler i sovrummet gifter sig bra ihop med det gröna lummiga rummet.


Det klara röda och vita knyter ihop stolar och lite annat fint.

När allt är på plats och jag är nöjd med renoveringen. Nu gäller det bara att finna fina möbler som tex köksdelar och lite lampor.  Växter och tavlor. Samt fixa så att elen fungerar vill ju kunna tända mina lampor. Mysigt blev det tycker jag. Vad tycker du?

Populära inlägg