Natur och kreativitet med vänner!

Morgonen var dimmig och vacker. Köket är fullt i kantareller och doftar skog vilket är mysigt.
Ett äventyr med S och A till skog och mark blev det idag.  Vi fyllde upp oss ordentligt med vacker natur. Stuga och en sjö njöt vi av och kaffe på bron.
 Härligt att dela livets mening och nytänk. En givande dag tycker jag.

Verkligen mysig stuga. Det är lycka för dem som har något så vackert och mysigt. Härligt att få titta in och lapa in det vackra.
Väl hemma hängde en gratis tröja i trapphuset. Den tog jag bums! Älskar Polomärket. Det händer då och då att en granne bjuder på prylar och kläder. Han har ett loppis så det är inte konstigt.



Av allt jag samlade på mig i skogen idag gjorde jag en vacket krans av. Enris, blåbärsris lingonris och mossa. Lite kottar och ljung.

Dagens goda middag blev kyckling med curry och kokosmjölk. Äpplen ris och majs. Mums!

Populära inlägg