Fyndat gratis idag!


Höstklädd och ut i solen:) ” Orange and black”

Tittade in på Myrorna i vanlig ordning. Föll för denna fårskinnsmössan. Köpte inget idag faktiskt på Myrorna.

Bananer ... slängda. Tipsade min vän som har mycket djur. Detta är ju ändå avfallsopor som är slängd på helt fel ställe!  Jösses människor!!! Grrrr!

Denna boxen från Åhlen’s komplett var slängd.

Dessa orkade jag inte bärs hem tyvärr. Perfekt skick. 
Att folk slänger detta vid papper, plast, metall och göas???!!! Knäppgökar!

Ett kitt döskallar för en tjuga på ÖB. 
Pumpan köpte jag på Blomsterlandet billigt 19kr.

Gratis glas Stefan Lindfors iitalla slängda vid återvinningsstationen i birsta. Jag räddade dem. 
Plus ett menory och fyra felfria kaffemuggar i vitt med struktur på.



Med posten kom dessa idag från Wish. Jättefina tygmärken. 

Det är dax att plocka fram lite busiga skelett snart denna har jag pärlat själv.

Lagerhaus har res på dessa snygga myggar nu 39kr istället för 79kr.



Väldigt goda faktiskt! Årets smak Lingon.

Det är något visst med röda när på ett träd det lyser upp hösten. Vackert!

Köpte mig vackra gula tulpaner idag:)

Populära inlägg