Lite färg i ansiktet piggar upp...


Rouge läppstift mascara och lite puder... försöker piffa till mig. Men jag är helt ärligt helt utmattad både fysiskt och mentalt. Jag måste göra upp en plan för hur min höst ska se ut. Vart vill jag lägga fokusen och hur ska jag klara av att ensam fördela min energi.
Klarar jag av att stärka mig? Hitta trådar att dra upp mig igen?!

Inviger mina retro örhängen jag köpte på loppis på marknaden.

Lika längesedan jag bar strumpbyxor som smink. Jag har helt enkelt mest vartit i skog och mark och där passar inte nylon in så bra.

Mina tjocka värkande händer fick ett piff idag med. Jag har den senaste tiden sett ut som en riktigcskogshuggare med slitna naglar och smutsrand under varje nagel. Blåa händer av blåbär och nariga av alla rivsår från buskar och dyligt.
( Älskar min nya ring som jag fick av min sambo.)


Mokistyle




Populära inlägg