En lördag i regn....


Starkt orange... det gillas:)


Lunchen idag fick bli pannkaka:)

Denna har jag hittat i skogen... tre hål att hitta på något med. BDSM

Brickor i en hög....min svaghet!

Mysiga hemmet:) Stelt och sterilt är inte min grej! Märks det?!

Trött efter ett crossfitt pass. Regnar men smiter inte från träningen.

Ökat vikten nu... det kommer att kännas imorgon. 

Liljor är väl vackra?! Älskar färgen!

Mina citrusträd drar nu iväg och fixar fram nya blad vilket gör mig glad, hoppas på nya blommor. Och tomatplantorna ska nu till att blomma så har jag tur blir det en liten skörd.

Ett tag tänkte vi inte ens kliva upp idag... men jag tog mig i kragen och fixade massor nu på förmiddagen.
Tvätta diska laga mat täna städa och lite annat:)
Bagely har koll på spikmattan... alltså denna grisen är bästa kudden som finns.

Stråväskan blir perfekt tidningsförvaring tänker jag.

Populära inlägg