Bilder från dagen!


Vilda skor på en vild brud.


Ynkligt men träningsvärken är hemsk.

Här bor vi längst upp....

Plocka blommor är fridfullt!

Jag ser du fan allt...

Kvällsnöjet.., fniss mm så är det ibland! 

TGR mycket god!

Fniss!

Mix... adidas vs adidas:)

Shoppade en adidasväska för 75kr på Myrorna i nyskick.

Saker jag fann men inte köpte på tok för dyrt. 

Finger skatebord 5kr st till marsvina:) Blir en kul fotografering.

Vackra ekollon i gjutjärn....!

Indiska hade köp tre betala för två och jag passade på. Påminner om Svenskt tenns ekollon och de går inte ens att öppna. Å de är svindyra!

Efter promis och shopping och morgonens städning som tog en hel förmiddag innan jag fick utanför dörren ansåg jag mig förtjäna bullar till kaffet. Vansinne! Men livet utan bullar är inget liv!

Populära inlägg