40 årsfest med inslag av bröllopsfest!!






Frågeslinga...


Min upgift vid bordet!


Disco med DJ!!!

Vacker natur...med utsikt!

Kärlek med älsklingen:)




Fullt ös!!!

" vi fotar varandras kukar" :):):)

Vin...

Soda!!! 


Fina brudar!


Danne som håller i festen och som fyllde 40 för några veckor sedan.


Mingel redan kl 17!



Alla lag samlade... Göteborg Stockholm Malmö Sundsvall Umeå och säkert något mer lag.

Magiskt väder!


Jag var dommare på ena hörnet. Göteborgslaget vann som jag tillhörde men jag var ju inte med och tävlade så jag kan inte ta någon ära!

Busig dukning med info om alla gäster. Å en del hade fått busiga lappar inunder tallriken. Jag fick en:)


Nr 18 är min gåva till paret: Hjälpa Danne med vapenvård. Phu! jag slapp putsa fönster eller tvätta bilen typ!

Summa sumarum en lyckad kväll i stort. Tack för att vi fick komma!

Daniel och Tobias

Populära inlägg