Idag vill jag fly som en duva....

Idag är en jävligt jobbig dag, katten får svälta sedan kl 21 igår. Hon går nu och ropar och tittar på sina tomma matskålar med sina vackra ögon. Det är hemskt när djuren är sjuk, jag blir själv sjuk....jag mår illa och har en klump i halsen hela tiden. Jag har insett att jag är för vek för att ha djur. Jag klarar inte av att se dem måsta behöva vård för minsta lilla. Det är så ofantligt synd om dem. De är så hjälplösa när man inte kan samtala med dem. Hu idag är ingen bra dag,  just nu...men snälla läsare håll tummarna för att vår katt ska klara sig och att hon bara behöver ta bort knölen och inte hela juverraden.( Vi hittade en knöl 29/10 närheten av en juver som måste tas bort, troligast en tumör.)

Jag säger det igen idag vill jag inte vara här, idag vill jag fly som en duva lyfter sina vingar och drar in mot skogen.



Populära inlägg