Frosten, ljust och miljön....

Intressant hur det bildas svamp/frostknölar på träden nära vattendrag.

Slicka inte på denna.....

Jag bara älskar när ljuset är med och leker och smaker en bild. Det är alltid spännande att se resultatet i kameran när bilden är tagen.

Denna udda saken finns nere vid Skönvik....jag fantiserade om en japansk film när jag såg den. Tänk er mängder av rökelse i tornet som hedrar de döda eller något i den stilen. Den ger mig den känslan.

Tragiskt när folk slänger tvapparater i naturen. Men som en kontrast på en bild med ett löv fullt i frost får jag plocka fram den konstnärliga sidan av mig.

Även gamla färgburkar är förfärligt,,,,att slänga i naturen. Den gör sig dock väldigt bra på bild. Vi får lossas att jag har fotat den på en vettig soptipp och inte i en fin skog vid vattnet.

Populära inlägg