Om jag vore rik!!! PHU!

Gps strul med min app idag... jävla skit! Jag gjorde 7,3 km idag på ca en timme. Stavarna glödde och jag hade jetbränsle av kanelbullar! Tröjan blev dyngsur!

Om jag vore rik så skulle jag skaffa en gpsklocka, men de kostar 1000kr. Då slipper jag släpa på mobilen och så kan jag ha koll på pulsen osv.

Lite fel på inställningarna idag tror jag visst.


En beslutsam blick... idag har jag gjort 160 situps, gått ut till stornäset och tillbaka ca 3 km och nu avslutade jag med 7km och benböj tills ögonen rullar bakåt i skallen. Inte lätt med den yrseln jag har men vad fan jag lever bara en gång och jag vill mot ett mål! Jag känner mig starkare och det är alltid något;) Eller hur?!


Fjällräven är grejor det,)


Jobbar mot fastare stjärt!


Magen börjar ta form....




Så här ser min tröja ut efter 7 km.

Populära inlägg