Ekorren satt i granen skulle skala kottar...


Den ser ut att må bra och sitter och myser i solen....


Undrar om det är en hona eller hane?


Den långa ludna svansen

Testar att fota på så vis att ekorren hamnar lite bakom träden, ovetandes på att jag fotograferar den.


Men givetvis så vet den att jag kikar in den,,,,den har super koll på mig hela halvtimmen som jag träffade på den.


Den är så söt så man smälter,,,


Denna bilden har fått betyg 5 av 5 möjliga på fotosidan, vilket glädjer mig;)


Det gäller att äta massor inför vintern och gömma frön i små hålor...


Det bara yr frön runt omkring,,,,


Klicka på en bild så kan du se dem i större format så är det alltid på denna bloggen;)
Jag är enormt glad att jag fick denna möjligheten att fotografera lilla Puff i skogen.

Populära inlägg