Den stora lådan...


Jag måste då säga att jag och Tobbe har otroligt kul när vi är ute på våra fotorundor lite här och var.
Det känns som livskvalité och vi kan glömma alla bekymmer en stund.


Ha haa den blicken,,"jag blev ett offer igen"....men nu var det faktiskt min idé;) Så då fick Tobbe krypa in och jag fota;)


Passa på är viktigt när man är ute med kameran...sista solstunden går snabbt förbi och det gäller att vara med och veta vad man ska fota. Jag gillar när det blir varmt skönt ljus på bilderna och rätt soltimme kan ge dig magiska bilder. Vi brukar kalla den för den magiska fototimmen jag och Tobbe;), precis som så många andra som fotar,)


Nästan lite "Robinson" känsla över dessa bilder.


Inga tillfällen kan passeras utan att tas till vara.


Vi måste ju som alltid och oftast tokas...


Här ser han riktigt instängd ut eftersom jag beskurit hårt.


Lådan har "simmat" upp en bit på land, just nu är det lågvatten så man kan gå där det alltid brukar vara mängder med vatten.


Populära inlägg