Bricka loppis


Bricka loppis i Delsbo. Ett äventyr med min vän Sussie R. 

Mycket folk och långa köer till kassan. Flera rum med prylar tyger tavlor mm.



Flera stopp efter vägen vi besökte sju loppisar.

Stannade även till på mysiga Kubb-skrubben.

I en antikbutik i Delsbo.

Mina fina fynd.  Äkta fjällräven ryggsäck. Antik stork. Cool gul skyddshjälm. Tejprulle-hållare i plåt. Katt i trä med hängare på. Citronkanna magnolia.

Ishink äpple modell mindre. 

Kulspel… 










Nu har jag fyra Curt Agge målningar. Fybdade ett ex till för 100kr.







Luftfuktare helt ny. Rymmer 5,6 liter vatten och ger varm mist ånga. Låter lite som den kokar ägg eller en bäck som kluckar. Mina blommor och min astma kommer att gilla denna. 150kr i orginalksrtong med beskrivning och allt. Dessa kostar en tusenlapp. 

Äntligen fyndade jag kilar i järn för endast 20kr.

Som vanligt avslutade vi dagen på Sibylla.


Köpte rökt sik på ett loppis och den njöt jag och Henke av på hårdbrödmackor på kvällen. Mums otroligt gott.



Populära inlägg