Resan mot stugan.


Graninge loppis fick ett besök av mig igår. Flera hus med möbler böcker skyltar verktyg och porslin.
Tyvärr så hittade jag inget märkvärdigt och roligt där.
Men nu har jag varit dit iaf.



Regnet öste ner ute… och så även inne.

Kruxet är nog att jag har det mesta och då är ddt svårt att hitta en wow villhöver pryl på loppis.

När vi kom fram till stugan i Brattbäcken lättade regnet och solen visade sig vid solnedgången.

Jag rensade bort maskrosor direkt. Vill hålla efter allt arbete jag lagt ner på gården i stugan. Henke’s stuga.



Bild från bilfärden… regnet föll.



Vi bestämde oss för att käka en burgare efter vägen. Stannade till i Ramsele. Tre gråsparvar var modiga och kom in på grillen.


Tuffingar! De fick lite smakbitar på utsidan istället.;)





Sov som en stock…:) Fjäll luften är fin den.






Populära inlägg