Loppisäventyr igår med Rosten!


Loppade med Rosten igår. Härnösand och Kramfors.
Monki linne och svarta shorts. ( ludd är från en matta jag nyss hade hängt upp på tork.)

Här har vi mattan. Ett kap 55kr. Lika som min stora. En sån där dyrgrip.

Fyndade en Rejmyre lykta i orange.

En pink pojke i skör porslin.

Rutigt kvalité tyg. 2,5 meter X1,55 cm.

En fin äldre bricka i plåt.



Ljusstake Jens Quistgaard 

Träben till förhöjning av en stol.

Lätt konformade 



Sopkorg





Ett snyggt armband.

Såklart vi käkade lunch på Sybilla!

Vi tittade in i nya butiken i Härnösand.





Mysigt loppis nere vid vattnet. Där köpte jag min bricka i plåt. 




Fin utsikt!

På vägen till Kramfors såg vi denna fina målning.

Fika pausen blev på Erikshjälpen i Kramfors.

Fin tapet i ett loppishus.

Erikshjälpen i Härnösand har en cool gubbe med skägg.

Jag invigde min nya fina grå tröja som också är secondhandfynd.








Populära inlägg