Fullspäckad dag idag med!

Började dagen med att plocka kantareller. Årets första för mig och det känns tidigt.



Körde på tofsar idag igen för jag fick så mycket beröm över dem igår på loppisen. ( jag spar ut mitt gråa hår för jag ska göra det silvergrått.)



Jag kokade jordgubbsylt och gjorde en chiliconcarne.

Gick igenom två kassar med veckotidningar som grannen skänkte. Rivet ut allt av intresse dvs fakta om retroprylar design och roliga pyssel idéer. Sparar dem i mappar.

Målade en tavla.

Målade naglarna gröna och sköna.



Tvättade min nya klänning som jag köpt på myrorna i birstahuset. 20% rabatt fick jag eftersom jag hade kupong från stora Myrorna i cupolenhuset.

Sydde mig en kudde av Svenskt tenn tyget jag köpte på loppiset i Viken. Behöll fransarna eftersom det är poppis nu.



De två bitarna som blev över fick fortsätta vara dukar.









Populära inlägg