Livet kan ta nya riktningar!


Igår träffade jag min bror Tonny för första gången i livet. Våran far dog 1996 och nyligen våran bror Kent.
Vi träffades i Kents lägenhet och delade upp saker. Resten säljs på loppis av en jättetrevlig kvinna.
Min bror grät och kramade om mig flera gånger. Det blev gripande och väldigt jobbigt samtidigt som det kännes fint och bra. 
Jag träffade även hans sambo och två söner som jag är faster till. 
Det är ju ett långt avstånd mellan Sundsvall och Motala. Men vi ses igen i Hedesunda på begravningen.

Vår bror Kent drogs hastigt i från oss i sömnen i sitt hem.


Det blev 55 mil i bilen igår för mig och Henke. Men allt flöt på jättebra. Ingen osämja vid bodelningen och väglagret var perfekt. Tacksam att jag har Henke som verkligen ställer upp och hjälper mig till bra beslut.
Jag ångrar inte att jag åkte ner till Hedesunda och träffade min nyfunna släkt.

Populära inlägg