Arvet efter min bror!


Min bror Kent var en enastående skogsmänniska. Han älskade naturen djuren och det skogen gav. 












Skorna är helt nya. Kostar 1899kr.
Jackan västen och ryggsäcken är också ny så ni kan ju förstå summan på dem. Flera tusentals kronor.
Det som är det fina för mig är att jag kan ha allt. Vi hade samma storlek på kläder och skor. 

Helt ny näverkont.

Skinnväskor

Jofa bag NHL

Utrustning till mitt tält. Helt perfekt.

Mängder med fiskedrag helt oanvända. Han har lagt ner oerhörda pengar på allt som hade med fiske skogen  årstider att göra.

En hatt en väst och ett flugfiske spö splitt nytt.

En rulle till spöt.



En låda till att lära sig att binda flugor. Helt nytt det också.

Nya Mora knivar.

Yxa

Ett nytt kitt till att vaska guld med.











Populära inlägg