Loppade fynd!


Loppat idag igen på jobbet!



Bakelit armband

Dansk igelkott

Hello Kitty knappar och en tupp som ska sitta på en penna.

Tenn hängen/knappar

Örhängen

Denna ångrade jag mig på så den säljer jag vidare. Finns på Marketplace.



Retro splitt nya. 20kr st. Verkligen ren lycka.

Små minifiguriner som jag monterat på mossa.

Marimekko och Svenskt tenn. 40kr för alla tre.



Hur snygg klämma? Älskar sånt här. Fem spänn som hittat.

Ringen är knall orange tycker den blev röd på bilden.
Äkta silver

Äkta silver med ametist.

Finsk design när den är som bäst. 20kr ett kap.



Som sagt små figurer är ju ren lycka. Dinosaurien har jag aldrig sett tidigare. Den är gjord av trä. 25kr för alla också ett bra pris.

Ulltyg till mina broderier. Garn till min mor.
Adidasväskan kostade 50kr helt ok. Den är som ny.
Lite blöt på bilden för jag skurar ju alltid av mina fynd.


Populära inlägg