Energier




Idag blev det dax att besöka fåglarna igen.







Hur söt? Älskar fåglar!

Lyftkranar/ dumprar/ bulldozer är cool och fotovänliga.

På vägen hemåt gjorde jag ett stopp i ett fyrfamiljshus.
Orsaken: Påhälsningar från andra sidan.
Jag kunde konstatera att det var en äldre man som besöker dem.
Troligast tillgörande frun i lägenheten. ( hennes pappa)
Vilket hon inte ville beröras men resten av familjen kunde känna av det regelbundet.
Katterna i husen lägenheter har betett sig märkligt en längre tid och batterileksaker har startat av sig själv. 
När jag hälsade på en av katterna ville den inte ha ögonkontakt och vägrade låta mig ens ta på den.
Men efter att jag samtalade med katten och berättade att den inte behövde känna oro över ” gubben” blev katten lugn och strök sig mot mitt ben.

Ute i trapphuset finns ett förråd som jag klev in i och blev genast illamående yr och skakig i benen.
Jag kunde känna att det troligast är en öppning en portal för dem på andra sidan att passera. Energier…

Jag kunde känna att dom troligt är ständigt övervakade i huset och att de borde ta dit ett medium som är utbildad. Jag går på känsla och min egen förmåga.
Har förmågor men är inte utbildad att leda energier rätt.
Jag rekommenderade att se ska ha koll på nya familjen som ska flytta in i huset på loftet eftersom det kändes mest oroligt där uppe i trapphuset. Portalen passerar enligt mig genom vindsluckan dessutom.
Personer kan bli påverkade av energier som inte är snälla så det var väl valda ord från mig för att de skulle känna att de har koll på läget.
Huset är byggt tidigt 1900-tal och har varit arbetarbostäder en gång i tiden.
Huset är beläget i Maland Sundsbruk som har lång historia bakåt i tiden.
Med det sagt hoppas jag att familjerna kommer till ro och tar till sig av min känsla och info.






Populära inlägg