Phu vilken dag!


Haft fullt ös i butiken idag med installationer och trevliga kunder.
När jag kom hem stod en teakspegel utanför min dörr som jag köpt på fb. Snällt med hemkörning!
Jag satte genast igång med mitt tänk om ett teakspegel stilleben av speglar i hallen. 
Känns udda och roligt och jag blev nöjd.

Jag monterade upp stringhyllan i sovrummet som jag köpte på loppis i Viken i Tåsjö.

Hämtade ut två posters som jag beställt på nätet. 
Hur fina är inte dom?!



Gjorde några fynd på jobbet.
Denna är magisk en tysk samling vykort på nallar.











Några exempel albumet innehåller många fler.

Ytterfoder Ikea retro







Ljuslykta Carolina Gynning 

Litet höganäskrus





Glasvas till samlingen rörvaser.

Jugendfat med åkervinda.



Gjorde hemlagad pizza med kyckling curry och banan.



Vlädigt mättande!

En bulle rymdes inte i burken så det blev min efterrätt!

Köpt bananmjöl som ska bli goda pannkakor eller våfflor. Bättre än vetemjöl.
Men nu gör jag banne mig kväll är helt slut.
Sov gott Folket!
















Populära inlägg