En fredag med bra köp och inspiration!


Hallen är nu luftig och och fri från mina säljobjekt..,
äntligen återgår jag till det normala och kan röra mig ordentligt i lyan.

Placerat mina potterdamer i hallen i ett stilleben.

I hobbyrummet står ett gäng dukar som väntar på resultat:)

Dagens bästa... Bengt Åberg litografi 400kr äkta vara på FB. Härligt!

Bokat tid hos synsam 24 mars. Dessa har jag valt.
Nya modellen Gucci!( sitter ett larm på sidan den tas ju bort sen.)

Känner att dessa är perfekt för mig!

Loppade lite dockskåpmöbler till Hilmas dockskåp på Myrorna för 38kr. Jädra billigt och perfekt med trä för jag ska måla dem troligt.

När det är fredag eller helst alla dagar  i veckan behövs snittblommor och nu är det tulpan tider. Ju fler buketter i hemmet dessto bättre.

Idag blev bussen stannad av polisen. Busschauffören fick böter... som tur var inte kortet indraget då hade vi fått gå. Men vi blev alla oroliga och undrade om vi hade en ”mindre trevlig person på bussen”.

Vill slå ett slag för vaxdukarna på Olssonstyger.

69kr metern och väldigt coola. Inget jag behöver just nu. Men den gröna funderar jag att köpa en bit av och klä om stolarna på ballkongen. 










Populära inlägg