Dagens äventyr och loppisfynd!


Fyndade ett gäng vinyler på loppis i nacksta. Nostalgitripp!

En mässingshållare till toarullar.. så mycket snyggare än min andra. 5kr

Min pingvin fick en vän av en kompis. 20kr

En felfri vad till sanlingen. Den benvita. 20kr



En vacker oljemålning med ringblommor. 25kr

Älskar den... 

En staty figurin.. ett kärlekspar. 100kr älskar den otroligt välgjord.









Ett klipp värderad till 500kr jag gav 30kr.

Svalan ishink i superskick... 35kr.



En näve sjöstjärnor för 5kr till mina snäckor.’



En vintage nalle 20kr helt klart några hundra.



Den är tung och har rörliga armar och ben. Den är handsydd och stoppad. Klara fina ögon. Väldydd nos.
Väldigt fin och väl omhändertagen. 20kr gav jag men den är värd några hundra.


//

Vi gjorde ett besök på Matforsfabriken och dess loppis. 





Dör uppezstår mina gamla plåtburkar så himla kul.
Butiken har köpt dem av mig på FB.



Fiket...

Vi mumsade på belgisk våffla.








Då kliver vi in på toan... den finaste jag sett!














Tack H för en härlig dag med loppisköp och gofika!

















Populära inlägg