Som en påse skit!


Skitdag igår... hade telefonmöte med Iris och arbetsförmedlingen. Där fick jag reda på att jag inte kommer att få förlängt på Erikshjälpen. Efter mars blir jag utan ersättning och praktik en månad innan jag får träda in i ett nytt program. Helt sinnessjukt kan bli tbå månader också beroende på hur utbetalningar sker.
Jag känner frustation och ilska över att ha lagt ner otroligt mycket jobb på Erikshjälpen som inte ger mig något annat än en klapp på axeln till mig själv vilka framsteg jag har gjort.

Jag färsökte släppa allt en stund i solen.

Skruvade åt alla matbollar åt fåglarna så att de inte ska fastna i nätet och dö.



Dammade och dammsög lyan. Gjorde ett nytt stilleben och sålde akvariumet.



Gillar mitt senaste fynd en Westgermany kruka för 20kr i helt rätt gulfärg.
Idag är en ny dag och jag tänket ligga lågt på praktiken nu när jag vet att jag inte kommer att få vara kvar.
Jädrigt dumt... ta bort någon på en plats som fungerar.


Populära inlägg