Märrgård 206 loppis!


H och jag hamnade på loppis idag!
Där fanns en fin traktor:)

Plåtlåda till mina akrylfärger.

Marimekko plåtburk


Finsk vas



Stor tung snäcka



Perstorpsplatta



Till salu 250kr.

Två porslinsfat till krukor. Dockan lär väl få en kjol.

Cool mässingpryl

Mora kniv som jag ska slipa till.

Samlar tomtar

Kul pärlplatta till Hilma.


Bo Fajans 

Kosa utan märkning. Jsg ska bränna in ett motiv på den.



Gefle 



Tapeter och golv till dockskåpet!

Sandpapper




Lilla boken är från 1941!

Tenntavla Lindström och brevkniv i brons som det står Sverige på med en krona och flagga. Brevkniv och tavlan ska säljas.





Från 1974!







Pelle Engman / Pär Engman 







Idag gjorde jag superfynd verkligen! Fick allt detta för 350kr vilket jag tjänar igen när jag sålt några av delarna vidare.

























Populära inlägg