En bra loppisdag!


Vaknade av Grönis radio som gick igång.. sen var det dax att hoppa i duschen och dra iväg med Sonen och Alva på loppistur.

Vi började i Juniskär... höll avstånd och spritade oss noga.

En fin traktor fann jag där.



Sen blev det lunchdax Restaurang 54 i Njurunda.



Kaj kom på besök..

Fick sig några mumsbitar.

Skedlo loppis hade höns och kalkoner på gården.
Hanen var inte snäll med mig han anföll mig och repade mina ben.









Vidare hamnade vi i Svartvik på loppis efter två loppisar i Rotvik. Där var det underhållning.

Jag köpte denna coola för en tia.



Nya tyger på rulle i randigt lätt vaxade. Perfekt till regnplagg eller väskor.
Det gula tyget är äldre Ikeatyg.

Retrohatt 



Noppa skål

Retro påslakan







Kanna Gense 
Allt för 260kr en bra loppisskörd!















Populära inlägg