Terapi är godmat och fri teckning!


Idag gjorde jag lätt stuvad broccoli med fläsk.
Den kombon är oslagbar. 
Mötet på Iris med arbetsförmedlingen idag gick bra.
Fick förlängt på Iris. Strävar sakta framåt mot något mål.

Ett bra sätt för mig att varva ner när jag kommet hem är att teckna och måla fritt. Eller att brodera.
Det är skönt att gå igenom dagen och vad som hänt. Lapar in intryck och känslor.
Samtidigt är jag konstant orolig för hur min framtid ska utformas. Jag har höga krav och dem måste jag sänka enormt. Att acceptera det är en uppgift.
Att vara född orolig är en match helt klart.

Det är lättare att låta fantasin flöda på ett papper med färg än att jämt jobba med sig själv.



Nu gör jag kväll och imorgon hoppas jag ha ork att motionera. 
Snart är naturen lika färgglad som mina bilder.
Sov gott folket!



Populära inlägg