En dag med ärenden!


Kallas väder idag. Satt på skype med Iris hadar en timme på morgonen. 

Fick skjuts av H till mammografin. Skönt att ha det gjort. Snabbt in och fort ut. Finns ju Corona på sjukhuset.

Vi landade på Ikea.. en lätt lunch.
1meter mellan varje besökare till kassan och handsprit.
Vi satte oss enskilt. Men nog kändes det lite ruggigt att veta att många kan ha Corona utan att veta om det.

Jag passade på att handla lite på affären också för att slippa åka lokalt och bära varor.
Köpte en kokosnöt till Snuggels så nu är han extra glad.

Innehållet av kokosnöten gav jag till fåglarna på matningen i en skogsdunge. ( ej vid bostadshusen)



Påskliljorna som vissnat satte jag ner ute i naturen för att hoppas att de kommer upp nästa vår på nytt.

Härliga färger på en del träd.



Lite humor.. NUD: Naken haha det skulle jag vilja ha på en bil!

En skum moppe stod ensligt...




// Fattig som jag är så plockade jag pant på min promis. Med handske! 6 kr fick jag ihop. 












Populära inlägg