Sol men tungt!


Vårljuset lyser in... 



Pelargonierna uppskattar sin nya jord.

Jag har så förbannat med prylar att jag inte har plats för att uppskatta dem. Jag måste möblera om i min skalle och tänka om helt. 
Min ekonomiska situation är den sämsta av världar.
Jag behöver flytta till en etta typ med maxhyra på 4000kr ink el för att kunna leva ett normalt liv.
Jag vänder ut och in på mitt huvud och är bara förtvivlad.

Ger mig iväg till Iris trött och förvirrad.
Och efter träffen blev jag ännu mera trött och förvirrad.

Såg att Pressbyrån säljer en gammal klassiker igen det fick mig att dra på smilgroparna.

Bussen till stan, möte på Iris sen bussen till birsta hoppade av och handlade på Ica sprang till bussen med tunga tygkassar för att hinna åka på samma biljett inom 1,5 timme. När jag kom hem kom huvudvärken och ångesten. Alltså det går inte ihop detta. 
Men rester från igår åkte in i mikron och nu har jag ätit och landat i soffan. 
Jag vill inte tappa all ork på att bara åka iväg några timmar och sen handla och stressa till bussar för att jag inte har råd att åka buss hur som helst.
Jag är långt i från frisk att fixa ett jobb men såhär ksn jag inte leva.






Populära inlägg