Det kan vända!


På förmiddagen idag runt tio ville jag inte ens kliva ur sängen... men tvingade mig upp. Och efter en dag skogen känns det bättre även om jag nu efteråt är fysiskt trött. Däremot så har hjärnan lapat naturen och dofter och varit aktiv på ett positivt plan och det ger kraft.

Nu ligger jag här igen efter några timmar i skog och mark. En varm dusch och sen spikmattan och ullfilt i väntan på att tvättmaskinen ska bli färdig.
Soft att mellanlanda en stund och inse att jag ändå klarade att ta mig ut trots att jag verkligen bara ville skita i allt i morse.
Hälsa och motion är A och O.
Balans i livet tänk på det... BALANS!
Och vänner som inte är vänner skit i dem var hellre ensam för de ger sig noll energi och lycka.
Tänk på dina värderingar! Och håll hårt i dem.

Populära inlägg