Varma mackor i stekpannan!


Lunchen fixad:) Varma mackor i stekpannan minnen sen barnsben då farsan gjorde mackor på limpa med ägg och falukorv. Det smakar gott än:)

En bit fläsk hamnade med också.

Älskar dessa som anses som ogräs och jag inte kläcker namnet på just nu. Skratt... det kommer nog.
Lätt vallmokänsla på dem.
Jag cyklade nyss till ica och hämtade ut medicin och fixade lite mat och frön till svina.
Betalade räkningarna i morse och det känns bra att få bo här i juni med:)

Gjorde en rabarberpaj till utflykten med U.A imorgon då vi ska på kosläpp.
Fullt ös hela förmiddagen.
Antecknar och planerar för mitt läkar besök på måmdag. 
Idag är en planerar dag. Jag mår ju dåligt när det blir allt på en gång och nu kommer fyra dagar med intensiva aktiviteter och då tappar jag kontrollen och fokusen.
Jag är utmattad och är jättekänslig för stress.





Populära inlägg