Myrorna fick ett besök idag jag skäms!!!

Jag skäms för jag har ingen ekonomi för detta. Men min dragningskraft till att fynda och skapa övervinner. Jag måste ta mig i kragen och sattsa på kroppen och hälsan istället. Det lilla jag orkar fysiskt och mentalt just nu. Min energi är jättebegränsad. Jag får inte ihop dag och natt känslor och mående.
Lampa ursnygg industridesign 35kr.


Jättesnygg design tyvärr har lappen lossnat på lampan. Tillverkare okänd.




Lykta Töreboda igen 8kr. Den lilla idag. Sådana här lyktor är så fin i en liten stuga på landet. Tycker jag.

Stämpeln under lyktan samma lika som den större.

Toksöt 35kr.


Passar mina turkosa fåglar.

Äntligen en Mio Min Mio!!! 25 kr st

Samlar på dessa söta om jag gillar motivet. 10kr

Arabia är poppis tycker att jag betalade för mycket men men 110kr.


Tänk små söta pajer i dessa. Fast det är askfat tillverkade 1969. 

Dekaler klistermärken för en tia.


Almedahls duk som ny.. liten tråd lös och någon färgmiss men va helt oandvänd. Nu tvättad och ligger fint på köksbordet!

125kr för den inte ett jättekap men som sagt jag köper det jag tycker om.


Kanske passar ihop cigarrer gillas här.

Bild lånad : Bokus.com jag som gav 25kr ett kap.

Populära inlägg