Fyndat på Myrorna idag!


Gabbriel vas 25kr ett fynd.

128kr för allt! 

10kr för då fint hantverk. Tänk om jag hade en stuga... då skulle jag knyta fast näverstrutar på en björk och placera fågelmat i dem. Så billiga som de är på loppis är det ju ingen dum idé.


Western Germany England 
En till Tobbe och en till mig.

Är den inte toksöt:) 6kr Jag älskar äpplen så äpplen på glas är ju gudomligt fint.

Charmiga retro äggkoppar... svag för dem. Den ljusblå på fot är engelsk. 

Denna herren har säkert en dam på vift... jag får leta henne. 10kr.

10kr och 6 kr. Den större ska pimpas!
Den mindre hör ihop med en större i lika stuk som jag redan hade hemma.
Lite kitschigt men fin plastkruka eller vad man nu vill ha den till. Rosor är i tiden igen.

Snyggingar!  Hantverk det gillar jag. Stora tuppen är från år 1969. 3-6 kr styck.

En soft lotus... 6 kr. Den är verkligen en vårklick även om den inte är min stil.

Populära inlägg