Det började med dammet...


Att damma vårat hem är tidskrävande och frustrerande. Många gånger jag vill kräkas på allt jag fixat och donat. Men allt handlar ju om platsbrist och att vi är trångbodda fast vi är två personer på 73 kvm.

Det blir lätt en lekstuga..

En fiber jag en sak och jsg hittar saken en vän så kan jag sällan låta bli och då blir det mer och mer och mer... ja ni fattar!

Planera i ägg är gulligt men håller ju inte länge eller hur?! Men jag gör det ändå för att det är fint:)

Genast knipsade jag skott av apelsinträdet så att mitt orangeri kan ökas på.

Två ägg till blev det idag när jag gjorde äggröra till lunch. Två hål och blåsa till ordentligt så blir det tomt. Nagellack är kul till mycket.

Legogubben är lite passiv med sin gaffel!

Cissusen fick flytta till fönstret för att få bättre ljus.

En rolig disktrasa plockad fram det är ju snart påsk.

En liten mellis efter promenaden satt fint.

Och ovan på det yoga.... skönt. Kanske hjärnan och hjärtat landar bättre. 

Populära inlägg