Shopping dropping....


Diamantkorg från TGR !!! grym ett måste ha. Färgen säger allt!

Delorplast från tgr också såklart... tänk och klä om plåtburkar eller en pärm tex.

Victoria secret body mist med skön sensuell doft föll jag för idag. Som vardags doft. 99kr st ÖB

Rituals rumsdoft Green Garden 135kr är underbar. Jag hällde över lite i en annan glasburk och sprider doften i hela hemmet.

En bok jag unnade mig på bokrean idag.
Att våga! Mycket bra ord och många vettiga meningar. Rekommenderar den till alla. 69kr 

Denna köpte jag till sambon för 99kr. 
Lämpligt till honom och hans skägg.

Fler nystan från tgr..  draperi kanske?!

Dag och nattkräm  Lumene som var til kallaspris på Åhléns just nu för medlemmar. 100st annars det dubbla.

Olivträd nummer tre... till samlingen.

Populära inlägg