Ni kanske undrar...

Ni kanske undrar varför det inte kommer massor av naturbilder och fåglar här på bloggen och långa noveller om mitt liv??
Anledningen är många.... objektivet på kameran levererar inte och jag har inte ekonomi till ett nytt.
Datorn är seg är överfull med bilder samt tre externa hårddiskar också och datorn har ju nu några år på nacken så en ny dator är prio ett och en ny dubbelsäng.
 Phu! Att va sjukskriven gå på rehab gör mig inte ekonomiskt oberoende direkt.

Sen så vill jag ju leva endå och hitta rutiner och må bra. 
Tio år av rent helvete och än är jag inte frisk. Frisk blir jag aldrig men bättre vore ju tacksamt.

Så min nivå är låg därför blir mina inlägg på bloggen väldigt mycket lik instagram och via mobilen.
Men nog försöker jag vara kreativ och komma med tips och idéer. 
Blogg och instagram är för min egen del inte din er eller så utan min för att jag tycker att det är roligt.
Sålänge det känns ok bloggar jag och med tiden kanske det blir andra upplägg osv. 
Ska fundera på den biten.. 
Trevlig helg på er få följare , trevligt att ni orkar kolla in i min värld. Uppskattas!

Populära inlägg