Fyllt på lagret och fyndat!


Pärlor måste fyllas på... vi är produktiva båda två här hemma. Riktigt nörderi.

4 st 100kr på Buketten jösses vilket bra pris, de ska få växa sig stora. Har en större som trivs jättebra hos oss.
Nu blir det upp till bevis för dessa fyra att dra på i höjd.

Tvålunderlägg till duschen jag blir galen när min tvål smiter. Dessa är gjord i plast/ gummi frän att ta på. Nu borde mitt probelm vara ur världen med tvålen.

Alltså så cool jättestift! Från TGR såklart.
10kr för en ask några fler än vad som ryms i handen.

20kr för en smyckettång på TGR kalaspris. Min gamla är försvunnen helt rätt att fynda en ny idag.

Trälinjal 10kr TGR behöver jag säga att jag gillar butiken.
Känns så rätt att köpa något i naturmaterial mer än den plast jag släpar hem. Men jag gillar plastprodukter också tyvärr.

Jag ska väl ta och baka något gött med polkaströssel i juletid. 
 En sockerkaka med pepparkakssmak och glasyr toppad med polkaströssel måste ju bara bli nice.
Mera reafynd från Lagerhaus... doftkuddar som doftar lagom mycket. Det gillas.

Jag hade en rabattkupong på Åhléns a 50kr klart jag slog till på en brödkavel i rätt design. Perfekt till pepparkaksbaket.

Populära inlägg