Plock..,



Bokmärket fick jag av en vän i födelsedagspresent, roboten är auktionsfynd och pärlorna kommer från en blomaffär. Tygmärket är ett loppisfynd.


Det är något visst med gamla speglar, tänk allt de har speglat under sin livstid. 
Alla skrin/skål och spegeln samt smycken är loppisfynd.


Så brukar jag ofta känna mig...rund mullig och go undrar just varför? ha ha haa
Fruktbarhetsgudinnan är rund och go som mig;)


Offrar en hylla i badrummet till katten för hon har visat att hon vill ha det som hon hade hos sin förra ägare, eller rätta stor husse ska jag väl mer säga. Det är sonens katt men hans bortgågna far var kattens klippa. Snuffsan hade en egen hylla i Lars lägenhet och eftersom lägenheterna ser lika ut så var det inte svårt för katten att visa vad hon ville.

Populära inlägg