Hälsostigen i Sundsvall!

Jag har promenerat i  Sundsvall idag. Tog bussen in och var miljövänlig. Gick en långpromenad bort till urmakaren på Storgatan för att äntligen fixa ett urverk till min fina Ikea klocka från Hamsta loppis.

Jag är glad att jag tog med mig kameran idag för ljuset var bra och det stod för mig en massa nya statyer längs hälsostigen som jag tror vägen kallas. Du möter cyklister, joggare promenad människor och en och en annan hund så namnet känns ju rätt. 
Också kom jag då med en prickig väska och en tung Canon och gjorde en fotorunda. Idag fotade jag inga människor, jag fattar inte det? Ändå så erbjöd sig en svettig man och hans hund en bild och ett gäng möhippe brudar skrek för att de ville att jag skulle se dem extra mycket, ni vet en del tror att jag är från någon tidning. De vill så gärna komma med på bild. 
Jag tror att det är där vi har det, det är därför det inte blev människor idag. De tiggde lite väl mycket om det så jag fick nog avsmak. Jag gillar ju att ta de där bilderna då det är händelsens stund...kanske jag får sådana moments nästa gång jag åker in till stan med min Canon.
Eller så ångrar jag mig snart att jag inte tog några snabba på galna skrikande brudar och en svettig man med sin hund.....vem vet?




Någon har gjort en liten båt...












Bröst, det är väl härligt med bröst?



Jag gillar verkligen designen här...kattben!

Du kan välja att trampa fram i ån...

Eller att åka flott båt...

Populära inlägg