Jag har hånglat upp min själ!!!!!!!!!!!!!



Jag har varit på Österpåsen fem dagar och hånglat upp mig själv. Träffat nya vänner. Hjärtliga vänner;)
Jag hann bara hem så fick jag ett sms....och efter några timmar så ringde min mobil det var V som redan saknar mig. Hon sa: Jag sitter och på en äng bland kossorna och tänker på dig;) 
Det blir nog svårt att vänta med att ses till den 12 augusti då vi ska bo på Östersåen i tre veckor tillsammans. 

Det kostar Landstinget 60 000kr att skicka mig till österåsen och jag är tacksam att jag får åka dit även om jag inte var laddad eller tycker att Österåsens hälsohem är något för mig.






Jag blev som lite busig på österåsen....lite extra. Det blev mycket helande skratt;)


Tror du inte att jag fixar detta?  Skam den som ger sig!




Jag har kört stenhårt på Österåsen ska ni veta....nu är jag hemma sex veckor sen sticker jag igen;)

Populära inlägg