Min morgon promis,,,,blev lite upptagen av annat!


Mumsar på gräsfrön;)


Mängder med mat, två rör om dagen äter de upp.


Söt liten tuff blåmes...konstigt att de heter mes när de är allt annat än mesar.


Flyger iväg med maten...


Smart tycker jag att lägga granris inunder så att små fåglar kan ta skydd. Dessutom så har de lättare att hitta spill frön som faller ner....


Alla på en gång,,,,kvitter kvitter...Min mat min mat min mat!!!!!


Det är rogivande att titta på dessa fåglar....


Jag flyger till en annan gren jag...


Talgoxe inför landning,,,se upp!


En Blåmes kommer här....varning!



Hej tjejen! vill du vara med mig? Du är verkligen min still må jag säga;)
 Du kan ledigt få alla mina frön;)


HM jag då,,,??? Få inte jag vara med? Nähä,,,,skit i mig då! 
Finns det en så finns det flera!

Populära inlägg