Foto sessioner med Anna


Lite blyg för kameran till en början...


Lite jobbigt med kameran som jagar,,,,men jag kan inte låta bli;)


Testar lite olika gråskalor...


Trots att detta fotot är taget inomhus utan blixt så blev det en kalas bild tycker jag;)


Jag har en för kärlek till träd, tycker att de gör sig bra på bild och ger ett lugn i bilder.


Ljuset överraskar hela tiden och byter skiftning. Jag skulle vilja haft reflexskärm med här...men eftersom det var en spontan fotografering så tänkte jag inte på att ta med den.


Tycker om att boken blir soft i bakgrunden här...


Ljus och solkatter ....


Är du inte klar snart?? Tänker Anna,,,ha haaa..;)


Det ska ju vara roligt också...


Nu får det vara nog! ha haha

Tack Anna för att du ställer upp,,,,;) Du vet ju att du för mig är en ögonsten!
Det var inte sista gången du hamnade framför linsen....;)
Men nästa gång kör vi reflexskärmen...

Populära inlägg