Julen är över!




Jag fick biosupe och bio. 







På julafton blåste det och var verkligen kallt.Dagen hos mor och far var lugn och trevlig.

Fick verktyg av Henke i julklapp. Tacksam för jag behöver verkligen dem. 



Uppesittarkvällen gav mig en ny lott.

Julen är över och det känns skönt. Jag gillar inte högtider.
Julafton spenderade jag hos min mor och far ihop med Henke.
Juldagen softade vi hemma hos mig och kollade på humorfilmer och åt mer julmat.
Annandagen spenderade jag hos svärmor och Bengt med Henke och hans barn med respektive.
Fullt ös…
Hilma fick sina julklappar och blev glad för sin babblarna kudde som jag broderade.

Idag ska det komma hela 30 cm snö och en gul vsrning har gått ut till allmänheten.
Jag planerar att lyssna på poddar fika mysa och bara låta dagen bli som den blir.

Populära inlägg