Tandis stan och skogen!


Idag stod tandläkaren på schemat. En lagning av en tand jag drog sönder med tandpetare. Men det gick snabbt och smidigt att fixa den och en smäll på trynets fick jag också när tandläkaren slant till men det gick bra. Tur jag tog av mig glasögonen.
Passade på att gå en sväng på stan som är allt abnat än lugn med alla ombyggnationer som pågår.
ELO’ s konst som jag inte sett tidigare studerade jag idag.

Riktigt snyggt!



Köpte med mig sushi hem till lunch. Det brukar bli så att jag passar på nör jag ändå är på stan som händer fem gånger per år ungefär.

Till middag njöt jag och Henke av vit sparris. Verkligen inte tokigt det heller.

Satt ännu bättre med rabarberpaj till efterrätt.

När klockan slog 21.30 fick jag feeling och traskade uop till skogen en stund.





Här har ekorren suttit och smaskat på en kotte.

Limgonblom

Körsbersblom

Skogsstjärna 

Älskar kvällsljuset på sommaren.
Och doften efter regnet.
Nu blir det soffläge en stund innan det är dax för sängen. 





Populära inlägg