Trevliga fynd från jobbet!


Idag åkte jag till jobbet.. nya restriktioner igen. Munnskydd på bussen. Och vet ni va jag var den ända på bussen både i morse och när jag åkte hem som hade munskydd. Jävligt dåligt måste jag säga. Tror inte folk fattar faran.



Blev så glad över dessa fina nissar.





Tom Dam Danmark 1984 till samlingen. Jag blir extra glad när kläderna finns med intakt.

Vad är nu detta? Jo en barntrumma i plåt. Vintage  35kr ett kap.











Nu får jag söka två fina träpinnar och tälja trummpinnar. Och en läderrem för den kan ju hängas runt halsen. 

En till liten elefant till min samling små elefant/sparbössor. 10kr ett kap.

Härligt röd klänning i retrostil.





Fint skuren och perfekt till att göra ett eget mönster av.

Vintage brosch



Snygga bronsörhängen fram och baksida.




Populära inlägg